2014. június 14., szombat

GREYNESS REAL

Srácok!
Nem tudom, hogy mennyire tetszik vagy nem tetszik a történet, de... el kell, hogy mondjam, eredetileg nem fanfiction-nek készült/készül...
Az igazi történetben sem Liam, sem Louis, sem Zayn nem szerepel... tulajdonképpen Harry és Niall sem, de az ő karakterüket "kölcsönvettem". A Greyness egyszerűen kipattant a fejemből, ahogy egész világa, egész sztorija, de a suli miatt és az elfoglaltságom miatt nemigen tudtam írni. Most eljött a nyári szünet, és folytatom, de úgy döntöttem, veletek először fanfiction változatban mutatom meg.
Életem legelső története a Szürkeség, ezért nagyon szeretném, ha kapnék néhány kommentet, amiben elmondjátok, hogy "huuuu de rossz volt ez a rész, mert...." vagy "huuu de jó volt ez a rész, mert...".
Szeretném tudni, mi az, ami jó, és mik a hibáim, mert én a kritikákból és a ti véleményetekből tanulok.
Szeretném, ha együtt átélhetnénk a Greyness születését... ha veletek egy irányba indulhatnék...:)
Szóval.... még az eredeti történethez készítetettem egy trailert, nézzétek meg, és mondjátok el róla a véleményeteket KÉÉÉÉÉÉÉÉRLEEEEEK! :) I Love You Guys! <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése